16 Şubat 2011

Küflü Kelimeler.. !



Artık planlarımı hayattan gizli yapıyorum. Sanki, hayat işini gücünü bırakmış planlarımı bozmak için bir şeyler yapma peşinde. Ya da sanki yavaş yavaş ölüyor muyum ne? Aslında hayallerim için risk almayı bıraktığım an anladım yavaş yavaş öldüğümü.

Ne diyor şair: “Çingene benleri, ne dersiniz, pembe olmalıydı değil mi? Ama dünyada hiçbir şey olması gerektiği gibi olmuyor ki.”
Doğru demiş şairim.. (!)

Aslında bir şey itiraf etmem gerekirse hayallerim için risk almayı bıraktığım an kendimi yarım kalmış bir şiir gibi hissettim. Sanki o riskler şiirimi tamamlıyormuş da. …. Bir söz verdim kendime. Sonra büyük hayallerimi küçük yazılara sığdıramaz oldum. Bir de fark ettim ki o da ne ! hayallerimin son ödeme tarihi geçmiş.. Hislerime tercüman olması için yine bir şiire başvuruyorum..
Ne diyor şair : “bilmezdim şarkıların bu kadar ..
Kelimelerinse kifayetsiz olduğunu …”

Doğru demiş şairim .(!)

… vee basit bir düşüş senfonisi yaşıyor gibiyim. Dışarıda yağmur var ve hayallerimi kendimden gizlemek için güzel bir gün..
Bazen ölümlerden kendime uçurtmalar yapsam diye düşünüyorum.. peki kaç hayal kırıklığı eder bir düş. Ya daaa bir düş için kaç hayal kırıklığı vermeliyim. Hayallerimi buna göre pazarlamayı düşünüyorum çünkü. Mesela gitsem komşuya, çalsam zilini :” bir fincan “düş” alabilir miyim sizden? “ desem ..Sonra suçlu bir çocuk gibi sesimi titreterek başımı öne eğsem : “şeey mümkünse hayal kırıklığı olmayanından olsun. Bende kalmamış da. “ desem. Bir fincan “düş” …
Düşlerimin “düş”ünden…

O sıra iri gözlerimden kan gibi ılık yaşlar boşalırken elimi elimin üstüne koysam .. Bir dost eli gibi (!)… Her şey değişse kendiliğinden. Kana kana sonsuza kadar yine risk alma cesaretim olsa. Yine hayallerimle olsam .. (!)



Hayallerimi kutuya kaldırdım.

Yağmur yağınca boğulur karıncalar …

O kadar çare’s”iz”im. !!

onbeşşubatikibinonbir
Lal – Rahe ( esma htpğl)

5 yorum:

  1. Kuzum sayfa yönetiminden gadgetlerde izleyiciler falan var onu koy izlicem seni. Bide temanı değiştir yahu göremiom yazıları :D Bu arada faceyi nie kapadın le :S benim blogada demişsin dün gece gördüm şaşırdım zaten

    YanıtlaSil
  2. kuzum şifremi ve msn adresimi biliyosun gir ne diyosan yap valla anlamadım. temayı seviyorum yha. kalsın temam.yazı rengini ve puntoyu değiştiririm . bak operadan saana şifremi ve adresimi yazıyorum. nereye napcaksan yaparsın.

    YanıtlaSil
  3. Yorumu operaya yaptım lâkin kuşum sen üzülme emi..
    Ben varım elhamdülillah rabbim bir günde vuslat nasip ederse bize çok daha mükemmel olacak inşaAllah.

    Düşler belkide kırılmak için var varki kurduğumuz düşlerin ne kadar geçici ne kadar bu dünyaya ait olduğunu kavrayalım diyedir belki..
    Ah kuşum keşke keşke tedirgini olduğumuz bir anda akldırıp saklayabilsek... Ve kırılmasak..
    Hem şair gerçekten güzel demiş "Ama dünyada hiçbir şey olması gerektiği gibi olmuyor ki.”
    Mükemmel.
    Kalemine yüreğine sağlık bitanem benim..
    Sen hep yaz emi =)
    Hep yaz...

    YanıtlaSil
  4. sen benim içimi en güzel şekilde okuyorsun balık'ım.. en güzel şekilde sen anlıyorsun... öyle boş bakmıyorsun bana...seviyorum seni... dualarımızla en kısa zamanda inşallah vuslata ereceğiz...

    düşlerimin düşündeyim ben artık balık..

    sen hep oku emi =)
    hep oku ...

    YanıtlaSil
  5. Üslubunuz çok hoş,
    Hayalleriniz kırılmasın dilerim, sevgilerimle..

    YanıtlaSil