4 Ekim 2010

Adı Özlemek!




kimsesiz bir gecenin ortasındayım. kurşunlar yağıyor karanlıkla beraber gökyüzünden. ve ben sukutu besteliyorum..

'Hasretin üzerinden gerip tüm kuşkularımı, yıldızlarla söyleşmeliyim' diyorum.. yüreğim yorgundurya vefasız yıldızlardan. mekan serilir yüzüstü yerlerede güneş ışımaz bir daha.. ümitlerim çarpar gider kapılarını.. dolunay küskündür bana.. ben bu şehirde sessizliğe haykıran çaresizim..

ömrümde her ay zehir zemberek sanki. cüzzamlı günler yaşarım karlar yağarken yaza. geçmişim sorgusuz sualsiz kapımda bekler beni.. gecelerim aynalarda saçlarımı örmez artık.. sürekli birliktelikler dostlukları tüketir..

Aşk'ın adı yorulmaktır benim için..

nisan yağmurları ıslatır dizelerimi.. kırkikindi sayarımda saatler çalmaz benim için bir daha. yaşamak bir nergis titreşimidir.Aşk, kurşun hükmündedir, yıllar uçurum... albim hançerlenir, hasret suçlanır. arzum buzdağı olur, sevgi çağı geçince..

ruhumun ufkuna gün doğmaz.. uçurumdan uçuruma düşerim.. dostluk kristali kırılır buzul kaldırımlarda. yazgım olur yalnızlık.

ısınmamış ateştir tüten bakışlarımdan ..

kurşun..

"evet kurşun,masaalların bittiği yerdir"

ve aşkk...

ve yalnızlık...

ve göz yaşı benim için bir kurşun hükmündedir.

bir silahım olsada bir çığ gibi düşürsem uçuruma kentin katillerini. dağların doğruğunda çalınmış özlemlerin yasını tutmasam gayrı..

'bir silahım olsaydı' diyorum..

mermiler değil al karanfiller savrulsaydı namlunun ucundan. hedefim sevgi olsaydı.


bir silahım olsaydı. hüzünlerin üstüne ıksaydım kurşunlarını .. dolunay ışısaydı yeniden gözlerime..

yangınıma çiseleyen yağmur müjdesidir bulutların yarası..

duyguları ölü olan suskun bir başkaldırıdır benimkisi..

bir silahım olsaydı yıkılmış hayatların ucundan tutsaydım ve cesetler serilmeseydi bulvarlar boyu. körpecik yürekleri susturanları vursaydım yüreklerinden sevgimle..

bir silahım olsaydı.. yazımı kış yapanlara doğrultsaydım onu.
ellerim varırmıydı tetiğe ölüm için, zulum için, kan için ? bilmiyorum..
yazıkki hiç silahım olmadı
...

ve adını koyamadığım duygular asılır kalır yüreklere. kırkikindi sonrası zaman delirir. kar gürültüsüdür kuşatılmış şehirde sessizliğe bağıran...

silah tutan eller buket buket krizantem tutar. ipek bir mendile sarılır dünya.

satırlarıma uzanır, öpüverir dolunay...


ve artık yarınlara saklar sevdalar sırlarını.

htpğl

16 yorum:

  1. Haydi hayrlı ola kuşum :)

    YanıtlaSil
  2. ayyy yeni bloguma balıkımdan ilk yorum...
    heyecanlandım.. (:

    sağol balık (:

    YanıtlaSil
  3. Hehee sende sağol kuş :)

    YanıtlaSil
  4. Canım yeni siten hayırlı olsun.
    yazılarını artık burdan okuyacağım desene.

    Kavuşursun inşaAllah yakında özlem duyduğun şeylere....

    " adını koyamadığım duygular asılır kalır yüreklere"

    çok beğendim bu cümleyi

    ve
    "AŞK yorulmaktır"

    Mevlam içine güzel duygular veriyor sende yaziya döküyorsun.
    Gerçekten bu çok büyük ve hayran kaldığım bir sanat.
    Seni tebrik ediyor ve yazılarının devamını bekliyorum lal RAHE.......

    YanıtlaSil
  5. ayy selvi ablacım canım ciğerim. birtanem.. akrabalarımdan hayran olduğum ve tabiki sende biliyorsun ki en samimi olduğum kişi.. çok seviyorum seni. iyiki varsın. canım benim.
    özlem duymaya özlem duyuyorum.. bazen bakıyorum herşey elimin altında birazcık diyorum özlem olsa hayatımda. ama sonra bakıyorum ezelimi (balık (: ) özlüyorm seninle konuşmadığımız zamanlar seni özlüyorum... size kavuşmak tek duam..

    iyiki varsın canım içi (:

    YanıtlaSil
  6. ay canım ben sana hiç kıyamam.
    sevdiğim kişi tarafından sevilmek...
    çok güzel bir duygu.
    Teşekkür ederim.
    Yazdiklarını okuyunca bilgisayarım 32 dişimi gördü :) ve çok mutlu oldum.
    Senin gibi kültürlü, güzel düşünüp güzel gören, hedefini şaşırmayan, ....harika bir insanla tanışıp samimi olduğum için ççoook şanslıyım.

    İçtenlikle söyliyorumki bende
    Seni Çok Seviyorum
    ve
    İyki varsın Esmacım.

    YanıtlaSil
  7. ayyyy duyguandım canım akrabam.. (:
    ayy akrabalarımla bilirsin geçen düğündede söyledim seninle kilitli kapılar ardında sırlaşırken sevmiyorum herkesi. (: ama sen başka meleğim..
    ayrılmayalım bence hiç (:

    YanıtlaSil
  8. Biz ve ayrılmak.
    Tek vucuduz unuttunmu canım?
    özlem olsunki SEV/SAYGİMİz büyüsün.

    (ustam nasıl oldu)
    :)
    }başlangıç olarak iy değilmi?{

    YanıtlaSil
  9. ooo süpersin süper.. çırak olarak alcam demiştim zaten seni unutma (: alcam alcam umut var sende (:

    biz ve ayrılmakk ımmm özür dilerim. böyle bir cümleyi sarf ettiğim için. affet beni. böyle bir şey dememeliydim.
    biz iki kişi tek vucuduz ... bunu unutmakmı haha asla.

    bizki arabada bile ayrılamayan ve msjlaşan aramak için fırsat kollayan sevdalılar nasıl ayrılırızki.. (:

    YanıtlaSil
  10. ay Esma ya harikasın gerçekten günü güldürdün beni.
    Çok güldüm ilk cümlene.

    Sevdamiz duyulacak diye korkuyorum.
    Ya n(a)zarlara gelirsek.
    Ya günün birinde biterse.
    Yada sen başklarının Yari olursan?
    o vakit ben tek başımamı yoluma devam edeceğim.?
    Diğer yarı(i)m olmadan...

    Herşey gönlünce olsun....

    YanıtlaSil
  11. oooooo kızım neler döktürmüşüz neler....
    hmmm gideceğimi düşünüyorsun yani...
    olmadı selvi hanım olmadı
    sen vucudunu nereye gönderiyorsun.. ben gitsem bile senin beni göndermemen gerekli.
    ki ben gitmem canım benim. (:

    YanıtlaSil
  12. Esma Seni Çok Seviyorum :)

    Akrabalarımın içerisinde senin gibi bir bireyin olduğunu düşünmek, bana mutluluk veriyor.

    Yolun açık olsun...

    YanıtlaSil
  13. (: bende seni seviyorum canım...

    yolum sana açık olsun...
    dğerlerine kapalı (:

    YanıtlaSil
  14. Teşekkür ederim..
    Mutlu oldum =)

    YanıtlaSil
  15. Hoş bir başlangıç olmuş, devamını dilerim :)

    YanıtlaSil
  16. çok teşekkür ederim .. bekacım.. (:

    YanıtlaSil